בגלל ש"ס: אושר תקציב לחילול שבת • "בהוראת נשיא המועצת"

    "הטענה של חכם שלום הייתה, כי מכיוון שהעמותה כבר מחללת שבת 17 שנים, למרות שכל הפעילות שלה היא עירונית ולמרות שהיא מחללת שבת – אפשר להמשיך לתקצב אותה".
    איתי גדסי 1 Comment on בגלל ש"ס: אושר תקציב לחילול שבת • "בהוראת נשיא המועצת"

    הנציגים החרדים במועצת העיר ירושלים לא התנגדו ואושר התקציב לעמותת 'הורה' המחללת שבת בפרהסיה • סגן ראש העיר הש"סי הפתיע ואמר כי מי שהתיר לו את הדבר הוא נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן • ולמה קינג כועס?

    "הטענה של חכם שלום הייתה, כי מכיוון שהעמותה כבר מחללת שבת 17 שנים, למרות שכל הפעילות שלה היא עירונית ולמרות שהיא מחללת שבת – אפשר להמשיך לתקצב אותה".
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (שלישי) אישרה מועצת העיר ירושלים את התקשרות העירייה ותקצוב עמותת 'הורה', עמותה עירונית למחול ולזמר, הפועלת כמלכ"ר תחת האגף לאמנויות בעיריית ירושלים ובחסות משרד התרבות והספורט.

    תקצוב העמותה העירונית אושר לאחר שנציגי ש"ס נמנעו מלהצביע נגד – וזאת למרות העובדה שהיא מחללת את השבת בפרהסיה.

    כמה ימים קודם לכן, הדבר לא אושר בעקבות התנגדותם של הנציגים החרדים, אולם כאמור, אמש נציגי ש"ס שינו את דעתם ונמנעו מלהצביע נגד.

    את ההסבר לכך, העניק סגן ראש העיר צביקה כהן, לדבריו, הוא התייעץ בנושא עם נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן, שהורה לו להימנע בהצבעה, וכך אושר סעיף ההתקשרות והתקצוב.

    הבוקר, תקף ח"מ העיר אריה קינג את כהן ואת הנציגים החרדים ואמר כי "מדובר בעמותה שמחללת שבת בפרהסיה", את הדברים אמר למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי'.

    לדבריו, "הנה אחרי שהתנגדנו לתקצב אותה, בא ראש העיר והפעיל את המכבש, ופתאום – מי שהוביל את המאבק נגד חילול השבת, סגן ר"ע צביקה כהן, אמר שיש לו אישור מחכם שלום כהן שלא להצביע נגד".

     

    קינג, יוצא למלחמה
    חבר מועצת עיריית ירושלים, אריה קינג

    מרים אלסטר, פלאש 90

    עוד הוסיף קינג, "הטענה של חכם שלום הייתה, כי מכיוון שהעמותה כבר מחללת שבת 17 שנים, למרות שכל הפעילות שלה היא עירונית ולמרות שהיא מחללת שבת – אפשר להמשיך לתקצב אותה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה להפיל על מרן ראש הישיבה שליט"א דברים… אבל אם באמתאמר כן מרן אנחנו מקבלים זאת בכל הלב גם אם לא נבין